Azez Kampındaki Mülteciler İçin Atkı ve Bere



Suriye'nin Azez kentindeki mülteci kampında kalan ihtiyaç sahiplerine ve Elazığ'daki yetimlere, İnsani Yardım Vakfı İHH Elazığ Şubesi'nin, yetim komisyonu bayanlar kolu tarafından başlatılan kampanya kapsamında örülen bere ve atkılar ulaştırılacak.

İnsani Yardım Vakfı İHH Elazığ Şubesi'nin başlattığı "İlmikleri atalım, yetimleri ısıtalım" kampanyasıyla Baskil Halk Eğitim Merkezi'nde eğitim gören kursiyerlerin katkıları ile örülen bere ve atkılar kısa süre içinde ihtiyaç sahiplerine ulaştırılacak.

Baskil Halk Eğitim Merkezi Müdürü Yusuf Ergen, yapılacak olan hayra vesile olmaktan dolayı mutlu olduklarını ifade ederken, İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili Satım Kaya ise Baskil halkının her zaman bu tür hayır işlerine öncülük ettiğini belirtti. Halk Eğitim Merkezi usta öğreticisi Seher Çalışır da, dokudukları ile yetim çocukları ısıtacak olmaktan dolayı mutlu olduklarını  ifade etti.

İnsani Yardım Vakfı İHH  Elazığ Şubesi Yetim Komisyonu Bayanlar Kolu Sorumlusu Tuba Erdoğan, çalışmalara bizzat katılarak, ilmik dokunan atkı ve berelerin Suriye'nin Azez kentindeki kampta kalan mültecilere ve Elazığ’da 350 yetime ulaştırılacağını belirtti.

Kaynak: http://www.yardimhaberleri.com/azez-kampindaki-multeciler-icin-atki-ve-bere/


afrika'daki yetimler, afrikada yetim, afrikalı yetimler, afrikalı yetimlere bağış, afrikalı yetimlere yardım, online yetimlere bağış, online yetimlere yardım, yardım haberleri, yetim, yetim çocuğa yardım, yetim çocuklara yardım, yetim dernekleri, yetim dernekleri istanbul, yetim kuruluşları, yetim vakıfları, yetim yardım, yetim yardım dernekleri, yetim yardım kurumları, yetim yardım vakıfları, yetim yardımları, yetime yardım, yetimlere bağış, yetimlere nasıl yardım ederim, yetimlere nasıl yardım etmeliyiz, yetimlere online bağış, yetimlere yardım, yetimlere yardım dernekleri, yetimlere yardım eden dernekler, yetimlere yardım eden kurumlar, yetimlere yardım eden vakıflar, yetimlere yardım kuruluşları, yetimlere yardım vakıfları,yetim vakfı,yetim bağış,afrika yetimhanelerine bağış, afrika yetimhanelerine yardım, afrika'daki yetimhaneler, afrikada yetimhane, yetimhane, yetimhane bağışları, yetimhane dernekleri, yetimhane kurumları, yetimhane vakıfları, yetimhane yardım, yetimhane yardımları, yetimhanelere bağış, yetimhanelere nasıl yardım edilir, yetimhanelere yardım, yetimhanelere yardım dernekleri, yetimhanelere yardım kuruluşları, yetimhanelere yardım vakıfları, yetimhanesi olan dernekler, yetimhanesi olan kurumlar, yetimhanesi olan vakıflar, yurtdışı yetimhane, yurtdışı yetimhanesi olan dernekler, yurtdışı yetimhanesi olan kurumlar, yurtdışı yetimhanesi olan vakıflar, yurtdışındaki yetimhanelere bağış, yurtdışındaki yetimhanelere yardım,yetimhane bağış,yetimhanelere yardım,yetimlere yardım,yetimlere bağış,yurtdışında yetimhanesi olan vakıflar,yurtdışında yetimhanesi olan dernekler,yurtdışında yetimhanesi olan kurumlar,yetimlere yardım eden sivil toplum kuruluşları


Yorumlar