Çöl Tilkileri Adak Kurban Bağışında Bulundu



Hatay'da Türk Kızılayı İskenderun Şubesi'ne, Suriye'nin Afrin bölgesinde terör örgütlerine yönelik yürütülen Zeytin Dalı Harekatı'nda görev alan ve "Çöl tilkileri" lakabıyla anılan 28'inci Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı Tank Taburu askerleri, adak kurban bağışında bulundu.

Yaklaşan Kurban Bayramı dolayısı ile Vatan savunmasında sınır ötesi operasyonlarda görev alan askeri birliğin yaptığı duygu ve anlam yüklü bağışla bir kez daha yüreklere dokunmayı başardı.

Adak kurbanlarını yerine getiren askerlere teşekkür eden Türk Kızılayı İskenderun Şube Başkanı Ümit Günay, "Öncelikle askeri birliğimize teşekkür ediyoruz. Allah, ordumuzu muzaffer eylesin, kaza, bela ve tüm kötülüklerden korusun. Yaptıkları adakları kabul olsun" şeklinde konuştu.

Dar gelirli ve ihtiyaç sahibi vatandaşların yemek ihtiyacını karşılamak amacı ile yapılan kurban bağışlarını, aşevlerinde değerlendireceklerini söyleyen Türk Kızılayı İskenderun Şube Başkanı Ümit Günay, İskenderun Kızılay olarak, ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın yapılan bağışlardan yararlanmaları için çalışmalarımızı hızlandırdık ve Vatanı, bizleri ve sınırlarımızı korumak amacı ile zor bir görevi canları pahasına üstlenen askerlerimizin bu denli bağışları bizleri çok mutlu etti ve duygulandırdı. Kendilerine çok teşekkür ediyoruz" ifadesini kullandı.

Kaynak: http://www.yardimhaberleri.com/category/kurban-faaliyetleri/



afrika da aşevleri, afrika daki aşevlerine yardım, afrikada aşevi açmak, afrikada aşevine bağış, afrikada aşevine yardım, afrikada aşevine yardım etmek, afrikada aşevine yardım etmek istiyorum, afrikada aşevleri olan dernekler, afrikada aşevleri olan kurumlar, afrikada aşevleri olan vakıflar, afrikada aşevlerine bağış, afrikada aşevlerine yardım, afrikada aşevlerine yardım eden dernekler, afrikada aşevlerine yardım eden kurumlar, afrikada aşevlerine yardım eden vakıflar, afrikada aşevlerine yardım etmek, afrikada aşevlerine yardım etmek istiyorum, aşevi, aşevi bağışları, aşevi yardımları, aşevine bağış, aşevine erzak, aşevine gıda yardım, aşevine yardım, aşevleri olan dernekler, aşevleri olan kurumlar, aşevleri olan vakıflar, aşevlerine gıda yardımları, aşevlerine yardım,adak, adak bağışı alan dernekler, adak bağışı alan kurumlar, adak bağışı alan vakıflar, adak bağışı alan yerler, Adak bağışı yapılabilecek yerler, adak bağışı yapılacak dernekler, adak bağışı yapılacak kurumlar, adak bağışı yapılacak vakıflar, adak kurban, Adak kurban afrika, adak kurban bağışı, adak kurban bağışı alan dernekler, adak kurban bağışı alan kurumlar, adak kurban bağışı alan vakıflar, Adak kurban bağışı nasıl yapılır, adak kurbanı, adak kurbanı bağış, adak kurbanı bağışı, Adak kurbanı bağışı yapılabilecek yerler, adak kurbanı kabul eden dernekler, adak kurbanı kabul eden kurumlar, adak kurbanı kabul eden vakıflar, adak kurbanı kesen kurumlar, Adak kurbanı nereye bağışlanır, adak kurbanı yurtdışı, afrika adak bağışı, afrika adak kurban bağışı, afrika da kurbanlık fiyatları, afrika kurban yardımı, afrika'ya kurban bağışı, afrikada adak kurban, Afrikaya adak kurban, kurban, kurban bağış yerleri, kurban bağışı, kurban bağışı afrika, Kurban Bağışı Kabul Eden Kurumlar, kurban bağışı nasıl yaparım, kurban bağışlama, kurban bağışlanan dernekler, kurban bağışlanan kurumlar, kurban kesen dernekler, kurban kesen kurumlar, kurban kesen vakıflar, kurbanı yurtdışında kestirmek, Online adak, Online adak kurban bağışı, şükür kurbanı, yardım haberleri, yurt dışında kurban kesmek, yurt dışında kurbanlık fiyatları, yurtdışı adak bağışı, Yurtdışı adak kurban, yurtdışı adak kurban bağışı, yurtdışı adak kurbanı, yurtdışı kurban bağışı, yurtdışı kurbanlık bağışı, yurtdışında kurbanlık, yurtiçi adak kurbanı

Yorumlar