Gine'de Aşevi Hizmeti



Gine'nin başkenti Konakri'de başlattığı aşevi projesi ile İnsana Değer Veren Dernekler Federasyonu'nun İDDEF, günde yüzlerce kişiyi sıcak yemekle kavuştudu.

İnsana Değer Veren Dernekler Federasyonu'nun dan yapılan açıklamaya göre, Batı Afrika'nın en fakir ülkelerinden Gine'nin başkenti Konakri'de inşa edilen Mahmud Ustaosmanoğlu Külliyesi'nde ikinci etap çalışmaları kapsamında aşevi hizmet vermeye başladı.

Günlük 3 bin kişiye hizmete alınan 250 metrekare büyüklüğündeki aşevinde sıcak yemek veriliyor. Hocalar ve ihtiyaç sahibi Gineliler ve Külliye içerisindeki İslami İlimler İhtisas Merkezi'nde eğitim gören 500 öğrenci aşevinden istifade ediyor.

Aşevinde bir kişi için günlük yemek bedeli 10 lira olarak belirlenirken, yardımlar "www.iddef.org" internet adresi ve ilgili banka hesap numaraları üzerinden alınıyor.

Kaynak: http://www.yardimhaberleri.com/category/asevi-haberleri/




afrika da aşevleri, afrika daki aşevlerine yardım, afrikada aşevi açmak, afrikada aşevine bağış, afrikada aşevine yardım, afrikada aşevine yardım etmek, afrikada aşevine yardım etmek istiyorum, afrikada aşevleri olan dernekler, afrikada aşevleri olan kurumlar, afrikada aşevleri olan vakıflar, afrikada aşevlerine bağış, afrikada aşevlerine yardım, afrikada aşevlerine yardım eden dernekler, afrikada aşevlerine yardım eden kurumlar, afrikada aşevlerine yardım eden vakıflar, afrikada aşevlerine yardım etmek, afrikada aşevlerine yardım etmek istiyorum, aşevi, aşevi bağışları, aşevi yardımları, aşevine bağış, aşevine erzak, aşevine gıda yardım, aşevine yardım, aşevleri olan dernekler, aşevleri olan kurumlar, aşevleri olan vakıflar, aşevlerine gıda yardımları, aşevlerine yardım, yardım haberleri

Yorumlar