Her sınıfın 1 yetim kardeşi var



Milli Eğitim Bakanlığı, İnsani Yardım Vakfı İHH, Ankara'da Eğitim-Bir-Sen ve Diyanet İşleri Başkanlığı paydaşlığında 5 yıldır yürütülen 'Her sınıfın 1 yetim kardeşi Var- İyilikte yarışan sınıflar' projesinin protokolü yeniden imzalanarak, süresi uzatıldı.

2018 yılı eğitim dönemi sonu itibarı ile Milli Eğitim Bakanlığı, İHH İnsani Yardım Vakfı, Eğitim-Bir-Sen ve Diyanet İşleri Başkanlığı paydaşlığında 5 yıldır gönüllülük esasıyla yürütülen, Türkiye ve dünya genelinde 20 bini aşkın yetim çocuğun, 1 milyondan fazla öğrenci tarafından desteklendiği 'Her sınıfın 1 yetim kardeşi var' projesinin protokolü yeniden uzatıldı. Eğitim-Bir-Sen Genel Merkezi'nde protokol imza töreni için tören düzenlendi.

Törende konuşan Eğitim-Bir-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın, projenin 6'ncı yılında olduklarını ifade ederek "Yardımlaşmayı artırmak, toplumdaki acıları paylaşmak ve umudu daha da yüceltmek adına İnsani Yardım Vakfı (İHH) ile birlikte Milli Eğitim Bakanlığı, Diyanet İşler Başkanlığı olmak üzere birlikte çalışmanın içerisinde bulunduk. Dünyada çeşitli acılar ve savaşlar yaşanıyor. İnsanların hayatlarını kaybettiği bir atmosferde 100 sene içerisinde yaşanan insani kayıplarda rakamlar 100 milyonun üzerinde ifade ediliyor. Dünyada yeteri kadar kötülük mevcut. Ancak yeteri kadar iyiliğin olması için beraber kurumsal anlamada bir gayret göstermekteyiz. Hayata farklı açılardan bakabiliriz. Hayata bakış açılarımız farklı olsa da acılarımız aynıdır. Beraber güç birliği yaparak Türkiye'nin dünyadaki saygınlığına yakışır şekilde kapasitemizi bu anlamda birleştiriyoruz" ifadesini kullandı.

Kaynak: http://www.yardimhaberleri.com/her-sinifin-1-yetim-kardesi-var/


afrika'daki yetimler, afrikada yetim, afrikalı yetimler, afrikalı yetimlere bağış, afrikalı yetimlere yardım, online yetimlere bağış, online yetimlere yardım, yardım haberleri, yetim, yetim çocuğa yardım, yetim çocuklara yardım, yetim dernekleri, yetim dernekleri istanbul, yetim kuruluşları, yetim vakıfları, yetim yardım, yetim yardım dernekleri, yetim yardım kurumları, yetim yardım vakıfları, yetim yardımları, yetime yardım, yetimlere bağış, yetimlere nasıl yardım ederim, yetimlere nasıl yardım etmeliyiz, yetimlere online bağış, yetimlere yardım, yetimlere yardım dernekleri, yetimlere yardım eden dernekler, yetimlere yardım eden kurumlar, yetimlere yardım eden vakıflar, yetimlere yardım kuruluşları, yetimlere yardım vakıfları,yetim vakfı,yetim bağış,afrika yetimhanelerine bağış, afrika yetimhanelerine yardım, afrika'daki yetimhaneler, afrikada yetimhane, yetimhane, yetimhane bağışları, yetimhane dernekleri, yetimhane kurumları, yetimhane vakıfları, yetimhane yardım, yetimhane yardımları, yetimhanelere bağış, yetimhanelere nasıl yardım edilir, yetimhanelere yardım, yetimhanelere yardım dernekleri, yetimhanelere yardım kuruluşları, yetimhanelere yardım vakıfları, yetimhanesi olan dernekler, yetimhanesi olan kurumlar, yetimhanesi olan vakıflar, yurtdışı yetimhane, yurtdışı yetimhanesi olan dernekler, yurtdışı yetimhanesi olan kurumlar, yurtdışı yetimhanesi olan vakıflar, yurtdışındaki yetimhanelere bağış, yurtdışındaki yetimhanelere yardım,yetimhane bağış,yetimhanelere yardım,yetimlere yardım,yetimlere bağış,yurtdışında yetimhanesi olan vakıflar,yurtdışında yetimhanesi olan dernekler,yurtdışında yetimhanesi olan kurumlar,yetimlere yardım eden sivil toplum kuruluşları


Yorumlar