Patani'ye 8'inci yetimhane



Tayland'ın Patani bölgesinde, İnsani Yardım Vakfı İHH İskilipli Atıf Hoca Yetimhanesi'ni hizmete açtı. Yetimhane, İnsani Yardım Vakfı İHH'nın 8'inci yetimhanesi oldu.

İnsani Yardım Vakfı İHH imza attığı kalıcı eserlerle ihtiyaç sahibi ve mazlum insanlara umut olmaya devam ediyor. İnsani Yardım Vakfı İHH  bu kapsamda, mazlum kalmış bu coğrafyalarda sağlıklı barınma olanaklarından mahrum kalan çocuklar için yetimhaneler yapıyor.

Bunlardan birisi de, Çorum İHH ve Pendik İHH'nın çalışmaları ile hizmete giren, Tayland'ın Patani bölgesinde İskilipli Atıf Hoca Yetimhanesi. Yetimhanede ilk etapta 40 erkek yetim barınacak ve kapasite daha sonra 50'ye çıkartılacak.

Geniş bir bahçesi olan yetimhane iki katlı bir bina olarak inşa edildi ve öğrenciler daha rahat bir ortamda hayatlarını sürdürecek. Yetimhane 600 metrekare kullanım alanına sahip ve 7 yatakhane, yemekhane, mutfak, çok amaçlı kullanım salonu, idari hizmet odası, teras katı, tuvalet ve banyo bölümlerinden oluşuyor.

Kaynak: http://www.yardimhaberleri.com/pataniye-8inci-yetimhane/



Yorumlar