Reyhanlı Eğitim Köyü’nde iki Okulun Açılışı Yapıldı



İnsani Yardım Vakfı İHH tarafından Hatay'ın  Reyhanlı ilçesinde, inşa edilen ve Yetim Vakfı tarafından yönetilen Reyhanlı Eğitim Köyü içerisinde bulunan Ebu Ubeyde Anadolu İmam Hatip Lisesi ve Ebu Ubeyde Milletlerarası İlkokulu düzenlenen törenle açıldı.

Suriyeli savaş mağduru çocukların sağlıklı ve güvenli bir ortamda yetiştirilebilmeleri amacı ile Hatay’ın Reyhanlı ilçesinde kurulan Reyhanlı Eğitim Köyü’nde Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı olarak çalışmalarını devam ettirecek olan Ebu Ubeyde Anadolu İmam Hatip Lisesi ve Ebu Ubeyde Milletlerarası İlkokulu açıldı. Kuran-ı Kerim tilaveti ile başlayan programı, Reyhanlı Eğitim Köyü’nde barınan Suriyeli öğrencilerin yöresel oyunları ile devam etti. Tesis içerisind 3 farklı okul bulunuyor ve bu okullarda 3 derslikte 29 öğretmen ile toplamda 800 öğrencinin eğitim alması sağlanacak.

Kaynak: http://www.yardimhaberleri.com/reyhanli-egitim-koyunde-iki-okulun-acilisi-yapildi/



Yorumlar