Tarihi Aşevinde Yangın



Bursa'nın Merkez Osmangazi ilçesi Tahtakale Mahalle'sinde saat 02.00 sıralarında Somuncu Baba Vakfı'na ait mutfak kısmında elektrik kontağından çıktığı iddia edilen yangın meydana geldi. Mahalle sakinlerinin ihbarı üzerine olay yerine gelen İtfaiye ekipleri, dış ve iç avludaki kapıları kırarak vakıfa girdi ve yangına müdahale etti.

Polisin geniş güvenlik önlemleri aldığı yangında, tamamı ahşap olan aşevi, büyük maddi hasar gördü.
Yangınla ilgili soruşturmaya başlandı.

Kaynak: http://www.yardimhaberleri.com/category/asevi-haberleri/



afrika da aşevleri, afrika daki aşevlerine yardım, afrikada aşevi açmak, afrikada aşevine bağış, afrikada aşevine yardım, afrikada aşevine yardım etmek, afrikada aşevine yardım etmek istiyorum, afrikada aşevleri olan dernekler, afrikada aşevleri olan kurumlar, afrikada aşevleri olan vakıflar, afrikada aşevlerine bağış, afrikada aşevlerine yardım, afrikada aşevlerine yardım eden dernekler, afrikada aşevlerine yardım eden kurumlar, afrikada aşevlerine yardım eden vakıflar, afrikada aşevlerine yardım etmek, afrikada aşevlerine yardım etmek istiyorum, aşevi, aşevi bağışları, aşevi yardımları, aşevine bağış, aşevine erzak, aşevine gıda yardım, aşevine yardım, aşevleri olan dernekler, aşevleri olan kurumlar, aşevleri olan vakıflar, aşevlerine gıda yardımları, aşevlerine yardım, yardım haberleri

Yorumlar