Yetim Çocuklara Pamuklu Şeker



İnsanı Yardım Vakfı İHH Samsun Şubesi tarafından düzenlenen Dünya Yetimler Günü iftarına Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Zihni Şahin'in eşi Şükriye Şahin, katıldı. Şükriye Şahin İftarda çocuklara pamuklu şeker ikram ettikten sonra sohbet etti ve gönüllerini aldı.

Her yıl Ramazan ayının 15’inde İnsani Yardım Vakfı İHH'nın teklifiyle İslam dünyasında düzenlenecek Dünya Yetimler Günü’nün ilk iftarı yapıldı. Yetim çocuklar yararına yapılan organizasyon, Samsun’da da gerçekleşti. Büyükşehir Belediyesi Ömer Halisdemir Çok Amaçlı Salonu’nda İHH Samsun Şubesi, yetim çocuklar ile hayırsever aileleri, iftar programında buluşturdu.

Kaynak: http://www.yardimhaberleri.com/yetim-cocuklara-pamuklu-seker/ 


afrika'daki yetimler, afrikada yetim, afrikalı yetimler, afrikalı yetimlere bağış, afrikalı yetimlere yardım, online yetimlere bağış, online yetimlere yardım, yardım haberleri, yetim, yetim çocuğa yardım, yetim çocuklara yardım, yetim dernekleri, yetim dernekleri istanbul, yetim kuruluşları, yetim vakıfları, yetim yardım, yetim yardım dernekleri, yetim yardım kurumları, yetim yardım vakıfları, yetim yardımları, yetime yardım, yetimlere bağış, yetimlere nasıl yardım ederim, yetimlere nasıl yardım etmeliyiz, yetimlere online bağış, yetimlere yardım, yetimlere yardım dernekleri, yetimlere yardım eden dernekler, yetimlere yardım eden kurumlar, yetimlere yardım eden vakıflar, yetimlere yardım kuruluşları, yetimlere yardım vakıfları,yetim vakfı,yetim bağış,afrika yetimhanelerine bağış, afrika yetimhanelerine yardım, afrika'daki yetimhaneler, afrikada yetimhane, yetimhane, yetimhane bağışları, yetimhane dernekleri, yetimhane kurumları, yetimhane vakıfları, yetimhane yardım, yetimhane yardımları, yetimhanelere bağış, yetimhanelere nasıl yardım edilir, yetimhanelere yardım, yetimhanelere yardım dernekleri, yetimhanelere yardım kuruluşları, yetimhanelere yardım vakıfları, yetimhanesi olan dernekler, yetimhanesi olan kurumlar, yetimhanesi olan vakıflar, yurtdışı yetimhane, yurtdışı yetimhanesi olan dernekler, yurtdışı yetimhanesi olan kurumlar, yurtdışı yetimhanesi olan vakıflar, yurtdışındaki yetimhanelere bağış, yurtdışındaki yetimhanelere yardım,yetimhane bağış,yetimhanelere yardım,yetimlere yardım,yetimlere bağış,yurtdışında yetimhanesi olan vakıflar,yurtdışında yetimhanesi olan dernekler,yurtdışında yetimhanesi olan kurumlar,yetimlere yardım eden sivil toplum kuruluşları

Yorumlar