Yetimlerin Yüzleri Güldü



İnsani Yardım Vakfı İHH tarafından Suriye’nin İdlib şehrinde 200 Suriyeli yetimin katılımıyla lunapark etkinliği düzenlendi.

Suriye’nin İdlib kentinde 200 Suriyeli yetimin katılımıyla lunapark etkinliği düzenlendiğini

Suriyeli yetimleri desteklemeye devam ettiklerini söyleyen İHH Suriye Çalışmaları Medya Sorumlusu Selim Tosun, "Savaşsız bir dünyanın ne demek olduğunu bilmeyen Suriyeli yetimlerimizi birçok alanda desteklemeye gayret ediyoruz. İdlib’te bir lunaparkta 200 Suriyeli yetimimin katılımı ile etkinlik düzenleyerek yetim çocukların mutlu olmasını sağladık” dedi. lunapark etkinliğine 200 Suriyeli savaş mağduru yetimin katıldığını aktaran Tosun şöyle konuştu:
"Bu etkinliğimize katılan çocuklar Suriye'deki savaşın çocuklarıdır. Organizasyonda düzenlediğimiz yarışma ve eğlence gösterileri ile yoruluncaya kadar oynadılar. Ayrıca etkinlikte dağıttığımız hediyelerle de mutlu oldular. Suriye'de her şeye rağmen çocuklar gülüp, oynamayı hak ediyorlar. Biz de çocukların tebessümlerine ortak oluyoruz. Suriye içerisindeki yetim ve savaş mağduru çocuklara yönelik desteklerimiz devam edecek.”

Kaynak: http://www.yardimhaberleri.com/yetimlerin-yuzleri-guldu/



afrika'daki yetimler, afrikada yetim, afrikalı yetimler, afrikalı yetimlere bağış, afrikalı yetimlere yardım, online yetimlere bağış, online yetimlere yardım, yardım haberleri, yetim, yetim çocuğa yardım, yetim çocuklara yardım, yetim dernekleri, yetim dernekleri istanbul, yetim kuruluşları, yetim vakıfları, yetim yardım, yetim yardım dernekleri, yetim yardım kurumları, yetim yardım vakıfları, yetim yardımları, yetime yardım, yetimlere bağış, yetimlere nasıl yardım ederim, yetimlere nasıl yardım etmeliyiz, yetimlere online bağış, yetimlere yardım, yetimlere yardım dernekleri, yetimlere yardım eden dernekler, yetimlere yardım eden kurumlar, yetimlere yardım eden vakıflar, yetimlere yardım kuruluşları, yetimlere yardım vakıfları,yetim vakfı,yetim bağış,afrika yetimhanelerine bağış, afrika yetimhanelerine yardım, afrika'daki yetimhaneler, afrikada yetimhane, yetimhane, yetimhane bağışları, yetimhane dernekleri, yetimhane kurumları, yetimhane vakıfları, yetimhane yardım, yetimhane yardımları, yetimhanelere bağış, yetimhanelere nasıl yardım edilir, yetimhanelere yardım, yetimhanelere yardım dernekleri, yetimhanelere yardım kuruluşları, yetimhanelere yardım vakıfları, yetimhanesi olan dernekler, yetimhanesi olan kurumlar, yetimhanesi olan vakıflar, yurtdışı yetimhane, yurtdışı yetimhanesi olan dernekler, yurtdışı yetimhanesi olan kurumlar, yurtdışı yetimhanesi olan vakıflar, yurtdışındaki yetimhanelere bağış, yurtdışındaki yetimhanelere yardım,yetimhane bağış,yetimhanelere yardım,yetimlere yardım,yetimlere bağış,yurtdışında yetimhanesi olan vakıflar,yurtdışında yetimhanesi olan dernekler,yurtdışında yetimhanesi olan kurumlar,yetimlere yardım eden sivil toplum kuruluşları


Yorumlar