Etiyopya'da Yemek Dağıtımlarına Devam Ediyoruz...

 




Etiyopya'da Yemek Dağıtımlarına Devam Ediyoruz... 

Etiyopya aşevimiz her gün yüzlerce aleye sıcak yemek sağlıyor. Yetim okulumuzda okuyan yetim

Etiyopya aşevimiz her gün yüzlerce aleye sıcak yemek sağlıyor. Yetim okulumuzda okuyan yetim öğrencilerin ailelerine öncelik tanınan aşevimiz Etiyopya'nın ilk ve tek aşevi olma özelliğini koruyor.
Bölgede incelemelerde bulunan Yönetim Kurulu Üyemiz Hüsnü Yalçın aşevimizin çok büyük bir ihtiyaca cevap verdiğiniz belirterek destek veren bütün hayırseverlerimize Etiyopyalı kardeşlerimizn selamını ve teşekkürlerini getirdiklerini söyledi.
Yemek dağıtımlarına bizzat katılan Yönetim Kurulu Üyemiz yapılan işin çok önemli ve büyük bir iş olduğunu söyleyerek yetimlerin ailelerinin sevincinin çok büyük olduğunu ifade etti.


Online Bağış

Yorumlar